קו המוצרים האיכותי של Voland מתעדכן בהתמדה בהתאם למיטב החידושים בארץ ובעולם. שיתוף הפעולה בין מומחי החברה לבין הלקוח מאפשר לחברה להמציא את עצמה בכל פעם מחדש, והתוצאה – עיצובים מקוריים, אווריריים, עדינים ואופנתיים. כל המוצרים מתוכננים בקפידה במטרה לייצר מענה פרקטי לביצוע ולשימוש לאורך זמן.

החברה מציעה ביצוע תכנון קיים ותכנון וביצוע על פי דרישה, ומספקת המלצות לעיצוב, תכנון והפקת הדמיות כולל סוגי חומרים וביצוע. בתכנון מורכב, Voland מציעה ללקוחותיה אפשרות תכנון מודל בתלת-ממד ואף אפשרות ייחודית של הפיכת המודל לתמונה, המוצעת בבלעדיות בחברה. כך הלקוח יודע במדויק איך ייראה המוצר שלו עוד לפני הביצוע ונהנה משקט נפשי.

התכנון האדריכלי – דק ומורכב ככל שיהיה – מקבל ביטוי מושלם בקונסטרוקציות מתכת או עבודות עץ, המבוצעות ביד אמן עד לפרט האחרון.
גימורי מתכת – המתכת עוברת ציפוי צבע יסוד אפוקסי איכותי ושתי שכבות פוליאוריטן אקרילי. הקונסטרוקציות החיצוניות עוברות ציפוי אבץ בגילוון או פסיבציה. קטלוג הצבעים המגוון מאפשר לאדריכל, למעצב או ללקוח הפרטי להתאים את הגוון בהתאמה מדויקת לקונספט העיצובי של הבית.
גימורי עץ – העץ מעובד, מלוטש ומודבק בטכנולוגיות מתקדמות, ונצבע בגוון הנבחר לפני שעובר ציפוי יסוד ושתי שכבות של לכה, בצבע מט או מבריק, לפי בחירת הלקוח.